“ESTEE LAUDER” INVESTUOJA Į KANADIEČIUS “DECIEM”
0“The Estée Lauder Companies Inc.” investavo į sparčiai augančią ir per pastarąjį pusmetį nepaprastai išpopuliarėjusią kanadienčių kosmetikos kompaniją "Deciem". Nors pačios kompanijos pavadinimas nėra taip gerai žinomas, bet jų sukurti ženklai “The Ordinary”, “Niod” ar “Hylamide” yra tikrai gerai žinomi bei mėgiami ir Lietuvoje.
Deciem buvo įkurtas 2013 metais Toronte. Brandonas Truaxe’as ir Nicola Kilner sukūrė inovatyvią multibrandin’ę strategiją - vienas gamintojas pirkėjams pristato daugiau nei 10 skirtingų kosmetikos ženklų: nuo odos ir plaukų priežiūros priemonių iki papildų. Kiekvienas ženklas pasižymi savo išskirtine idėja ir išvaizda. Dar vienas “Deciem” ypatumas - vertikali struktūra, t.y. kompanijai priklauso laboratorija, gamybos linija, virtuali prekyba ir parduotuvės bei marketingo infrastruktūra. Tai leidžia “Deciem” pristatyti naujus produktus greitai, juos tobulinti atsižvelgiant į pirkėjų norus bei pasiūlyti patrauklias kosmetikos ir jos pristatymo kainas visame pasaulyje. Taip pat atskiro paminėjimo reikalauja ir tai, kad “Deciem” viena iš nedaugelio kompanijų, formules kuriančių vadovaujantis moksliniais tyrimais ir siūlo produktus su veiksmingomis aktyviųjų ingredientų koncentracijomis.
"Deciem" laboratorija Toronte, kurią kompanija netrukus pakeis į didesnę. Paspaudę šią nurodą, galėsite pamatyti kaip ji atrodo viduje.
Vienas populiariausių “Deciem” ženklų, atsakingų už tiesiog žaibišką išpopuliarėjimą, — the Ordinary. Jo idėja paprasta: veiksmingos formulės su gerai žinomais ingredientais už prieinamą kainą. Serumai su hialurono rūgštimi, vitaminais C ir A siūlomi už 3-5 kartus mažesnes kainas nei įprasta rinkoje. Pirkėjai netruko atrasti šių produktų ir beveik be jokios reklamos “the Ordinary” produktai taip išpopuliarėjo, kad kai kurios priemonės buvo išpirktos, o naujų produktų gamyba pradėjo strigti. Norėdama patenkinti išaugią paklausą kompanija privalėjo plėstis, vadinasi, reikėjo investicijų ir štai vakar “Deciem” pranešė apie naują investitorių - “Estee Lauder Companies Inc.". Ši kompanija valdo tokius kosmetikos ženklus, kaip "Clinique", "Bobbi Brown", "La Mer", "MAC", "Origins", "Aveda", "Glamglow", "Smashbox" ir t.t.
"the Ordinary" kosmetikos apžvalgas mūsų puslapyje rasite paspaudę štai čia.
Nėra abejonių, kad norinčių investuoti į inovatyvų ir sėkmingą kosmetikos gamintoją buvo tikrai daug, bet “Deciem” pasirinko “Estee Lauder”. Ištikimiems pirkėjams šis sprendimas taip nepatiko, kad “Deciem” teko raminti “Facebook” vartotojus, tikinant, kad nepaisant bendradarbiavimo su “Estee Lauder”, jų filosofija ir produkcija nepasikeis. “Deciem” generalinis direktorius Brandonas Truaxe’as paskelbė specialų kreipmąsi į pirkėjus, kuriame atskleidė investitoriaus pasirinkimo priežastis. Pasak jo, “Deciem” tikrai nepasikeis, o “Estee Lauder” buvo vieninteliai, kurie norėjo investuoti į kompaniją, nereikalaudami keisti strūktūros ar filosofijos.
Šiuo metu "Deciem" įsikūrinėja naujose ir erdvesnėse patalpose bei žada netrukus pristatyti naujų "the Ordinary" produktų.
Labai laukiame jūsų komentarų!