BLOGas

Įžymybės kosmetikos reklamose nebeįtikina pirkėjų

0

„Mintel“ tyrimai parodė, kad kosmetikos reklamos su garsenybėmis šiandien nebeturi tokios įtakos pirkėjams kaip anksčiau.

Tyrimas parodė, kad didžiausią įtaką kosmetikos reklamose turi garsenybės, žymios kaip stiprios ir nepriklausomos moterys (jos gali pritraukti 28 proc. pirkėjų) bei skiriančios išskirtinį dėmesį savo grožiui (23 proc.). Tačiau realybės šou žvaigždė Kim Kardashian pritrauktų vos 7 proc. pirkėjų, rodo tyrimo rezultatai.

„Pirkėjų dėmesį vis dar patraukia garsenybės kosmetikos reklamose, bet šiuolaikinės moterys į kompiuteriniu būdu retušuotas nuotraukas žiūri skeptiškai “, - teigia Roshida Khanom iš „Mintel“.

Labai laukiame jūsų komentarų!


Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.