KAIP DIRBTINIS INTELEKTAS KEIČIA KOSMETIKĄ
0“Kosmetikos DNR” netrukus teks užsidaryti, nes dirbtinio intelekto akivaizdoje, atrodysime kaip medinė skaičiuoklė prieš kompiuterį. Jau greitai kosmetikos pirkėjams nereiks rinktis, domėtis ar eksperimentuoti su kosmetika, nes dirbtinis intelektas pasakys, ką naudoti geriausia.
Įsivaizduokite kitokią kosmetikos pirkimo ir naudojimo patirtį: ne gamintojas jums pasako, ką turite naudoti, o jūs pasakote, ką jis turi jums pagaminti. Tarkime, jūs užpildote anketą apie savo odos būklę, o naudodamasis suteikta informacija, dirbtinis intelektas parengia jums individualią formulę, kurią gamintojui telieka pagaminti ir jums pristatyti. Nors ir supaprastintas, bet toks scenarijus jau yra realybė. “Prose” siūlo plaukų priežiūros priemones, kurių formules sukuria algoritmas, vadovaudamasis jūsų pateiktais duomenimis. Dirbtinis intelektas kuria individualias formules ir gali sukurti daugiau nei 1000 skirtingų šampūnų, kondicionierių, plaukų serumų.
Individualias "Prose" formules kuria algoritmai pagal pirkėjų pateiktus duomenis
O dabar įsivaizduokite, kad jums nereikia pildyti jokių duomenų, nes specialus įrenginys gali ištirti jūsų odą greičiau ir geriau nei, pavyzdžiui, dermatologas. Praeitą mėnesį švedų kompanija “Foreo” išleido “Luna fofo” įrenginį, kuris palietęs jūsų odą sukuria individualią odos priežiūros rutiną. Įrenginys matuoja odos būklę ir drėgmę bei įvertina balais. Kompanija skelbia, kad naudodami vartotojų duomenis, jie nuolat tobulina įrenginio galimybes ir per vieną mėnesį surenka ir apdoroja tiek duomenų, kiek be dirbtinio intelekto prireiktų 1000 metų darbo. Tereikia sukurti dar vieną įrenginį, kuris galėtų išanalizuoti kiekvieno kosmetikos produkto sudėtį ir visa tai sujungus su odos būklės analize, gausite geriausią patarimą, kokias priemones naudoti, o "Kosmetikos DNR" galėsite pamiršti.
"Foreo" įrenginys, galintis nustatyti odos būklę ir pasiūlyti geriausiai tinkančią odos priežiūros rutiną
Tam tikra prasme, tai jau vyksta, nes kai kurie kosmetikos gamintojai naudoja dirbtinį intelektą, kuris parenka pirkėjams labiausiai tinkančius jų produktus. “Olay”, “La Mer”, “Madison Reed”, “Dior”, “Smashbox” naudoja įrenginius ir programėles, kurios parenka priemones, geriausiai tinkančias pirkėjo odos tipui, būklei bei atspalviui. Kol kas jų galimybės gana ribotos ir tikslas yra tiesiog parduoti daugiau vieno ženklo produktų. Tačiau įsivaizuokite, jei “Sephora” investuotų į dirbtinį intelektą ir galėtų savo pirkėjui išrinkti geriausiai tinkančią kosmetiką iš viso savo asortimento. Būtų jėga, ar ne?
Labai laukiame jūsų komentarų!