BLOGas

WINNIE HARLOW: KAI TRŪKUMAI VIRSTA PRIVALUMAIS

0

20 metų mergina iš Kanados sudrebino mados pasaulį, nuolatos kritikuojamą dėl netikroviškų grožio standartų. Winnie Harlow, kurios odą margai “nudažė” vitiligo arba kitaip baltmė (ta pati odos būklė, nuo kurios kentėjo Michaelis Jacksonas), tapo viena labiausiai trokštamų manekenių. Be daugybės projektų, šiais metais W. Harlow tapo „Diesel“ pavasario-vasaros ir ispanų „Desigual“ reklaminių kampanijų veidu.

Baltmė yra odos būklė, kai oda netenka pigmento melanino, kuris lemia mūsų odos, plaukų ir akių spalvą. Tai retas sutrikimas, bet pasitaikantis daug dažniau nei manoma – skaičiuojama, kad iš 100 žmonių 1-2 serga vitiligo, tik daugelis maskuoja jo požymius. Kol kas nėra žinoma, kokios priežastys lemia melanino trūkumą, tačiau manoma, kad įtakos turi genetika, nes baltmė yra paveldima. Taip pat pastebima, kad šia liga dažniausia serga žmonės, linkę į autoimuninius susirgimus. Baltmė gali pasireikšti įvairaus amžiaus žmonėms, bet dažniausiai pirmieji požymiai pastebimi vaikystėje ar paauglystėje, dauguma atvejų išryškėja iki 40 metų. Pastebima, kad vitiligo gali paskatinti stresas, stiprūs nudegimai saulėje ar kiti odos pažeidimai.

W. Harlow baltmė buvo diagnozuota anksti – vos 4 metukų. Mergaitė patyrė patyčias, bendraamžiai ją vadindavo „zebru“ ir „karve“. Modelis teigia, kad būtent patyčios paskatino ją atvirai kalbėti apie baltmę. 2011 metais mergina „Youtube“ kanale nusifilmavo vaizdo įrašui “Vitiligo: A Skin Condition, not a Life Changer”. W. Harlow buvo pastebėta modelio Tyros Banks ir pakviesta dalyvauti  televizijos realybės šou „America‘s Next Top Model“. Mergina buvo pastebėta ir nuo tada dirba modeliu, filmuojasi vaizdo klipuose, turi net 450 tūkst. Instagram sekėjų.

“Vieni žmonės turi šviesią odą, kiti – tamsią, o aš turiu abi. Išmokau didžiuotis savo išskirtinumu. Kai tik sugebėjau pamilti savo išvaizdą, galimybės pasipylė savaime“, – sako W. Harow ir teigia besidžiaugianti, kad mados industrija tapo daug atviresnė, užuot besivaikiusi netikroviškų grožio standartų, pradeda ieškoti asmenybių. „Man atrodo, kad mados industrija atvėrė akis plačiau ir pamatė, kad žmonėms reikia ne tobulo grožio, bet asmenybių, su kuriomis galėtume susitapatinti. Žmonės nėra tobuli, bet būtent jų trūkumuose ir slepiasi tikrasis grožis“, – tvirtina modelis. Čia galite pamatyti W. Harlow “TED” kalbą.

Labai laukiame jūsų komentarų!


Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.